Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Castellano
Valencià
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE GODELLA
PLC-PE-100 Autorització per a tinença d'armes de 4a categoria - Targeta d'armes
Informació general
Catàleg de tràmits
Els meus tràmits
Tauler d'anuncis
Incidències
Altres seus electròniques
Seu Electrònica
>
PLC-PE-100 Autorització per a tinença d'armes de 4a categoria - Targeta d'armes
Sessió no iniciada
Opcions
Carpeta ciutadana
Inicia sessió
Registres públics
PLC-PE-100 Autorització per a tinença d'armes de 4a categoria - Targeta d'armes
INFORMACIÓ
Obtenció de la targeta d'armes de Tipus A, B o lúdic-esportives, de la 4a categoria del Reglament d'Armes.
Es consideren armes de 4a categoria:
Targeta d'Armes de Tipus A: Aquest permís és vàlid per a les armes compreses en la quarta categoria 4-1: Carabines i pistoles, de tir semiautomàtic i de repetició; revòlvers de doble acció, accionades per aire o un altre gas comprimit no assimilades a escopetes, i armes d'ús lúdic–esportiu el sistema del qual de tret és automàtic.
Tarjeta de armas de Tipo B: Este permiso es válido para las armas comprendidas en la cuarta categoría 4-2: Carabinas y pistolas, de ánima lisa o rayada, y de un solo tiro, revólveres de acción simple, accionadas por aire u otro gas comprimido no asimiladas a escopetas, y armas de uso lúdico–deportivo accionadas por muelle o resorte.
Presentació de la sol·licitud després de la compra de l'arma.
Únicament queda autoritzat el seu ús en espais i locals especialment autoritzats per a aquestes activitats.
Les targetes s'atorgaran exclusivament als veïns o residents en el municipi de Godella.
Les targetes d'armes de tipus A tenen una validesa de 5 anys, el seu ús està limitat al terme municipal de Godella i es poden registrar un màxim de 6 armes. Mentre que les targetes d'armes de tipus B tenen una validesa permanent.
El menor que obtinga la Targeta d'Armes, no podrà utilitzar l'arma si no es troba acompanyat per una persona de major edat.
Formes de pagament: Autoliquidació a través d'entitats col·laboradores. Per a això, cal
realitzar les autoliquidacions i pagament online en l'
oficina virtual tributaria
o en qualsevol entitat bancària col·laboradora de les indicades en el document d'autoliquidació.
DOCUMENTS A APORTAR
Factura de la compra de les armes.
Imprès confeccionat per la Direcció General de la Guàrdia Civil.
En cada imprès es podrà ressenyar fins a sis armes de classe A. Si es tracta de targetes de classe B( Carabines i pistoles, d'ànima llisa o ratllada, i d'un sol tir, i revòlvers d'acció simple, accionades per aire o un altre gas comprimit no assimilades a escopetes, no hi ha un límit establit.
Nova sol·licitud
Factura de la compra de les armes
Renovar sol·licitud
Targeta Anterior
Sol·licitud menors
En el cas d'armes lúdic-esportives de airsoft o paintball document justificatiu armeria
En el cas d'armes lúdic-esportives de “airsoft” o “paintball”, l'interessat en tot cas haurà de presentar l'arma en armeria autoritzada, a fi d'encunyar a la mateixa un número de sèrie autoritzat. L'armeria expedirà document justificatiu on constarà la marca, model, número encunyat, i si la mateixa és de la categoria 4.1 o 4.2.
Factura de compra de l'arma o document certificatiu expedit per armeria
En ell on constarà de forma detallada la marca, model, número de sèrie i característiques de l'arma, fent constar si és de la categoria 4a-1 o 4a-2.
Sol·licitud signada d'antecedents penals del pare, mare, tutor o representant legal del menor
Requisits de la sol·licitud
S'ha de signar la sol·licitud
Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE GODELLA - P4613700F
Carrer Major,45
46110 Godella (Valencia)
Reconeixements
Accessibilitat
|
Avís legal
|
Sedipualb@